کمپین آموزش پاییزه موسسه رویش کوثر برگزار شد

کمپین آموزش پاییزه رویش کوثر در راستای ارتقاء سطح کیفی، بهبود دانشی و مهارتی کارکنان سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه، پاییز 1402 برگزار شد.

کمپین آموزش پاییزه موسسه رویش کوثر برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، کمپین آموزش پاییزه رویش کوثر در راستای ارتقاء سطح کیفی، بهبود دانش و مهارت‌های فردی و سازمانی کارشناسان و مدیران سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه، برگزار شد.

دوره‌های آموزشی این کمپین پاییزه شامل: ارزیابی و امکان‌سنجی پروژه‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از کامفار، اکسل پیشرفته، آشنایی با استاندارد ایزو 9001، آشنایی با قوانین کار در منابع انسانی، آینده پژوهی و آینده‌نگری استراتژیک، آیین نگارش و مکاتبات اداری، رهبری سازمانی، ساختار سازمانی، قوانین مبارزه با پولشویی، مدیریت سبد اوراق بهادار، مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی، مهارت تنظیم هیجانی، مهارت کارتیمی مبتنی برگیمیفیکیشن، هوش تجاری و کاربست آن با استفاده از نرم‌افزار POWER BI بود که به همت موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و با همکاری شرکت‌هایی همچون: مرغ اجداد زربال، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت صبا، توسعه صنایع و معادن کوثر، گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر و ... برگزار شد.

لازم به یادآوری است، کمپین زمستانی این موسسه نیز با هدف بهبود و ارتقاء سطح کیفی، دانشی و مهارتی افراد، به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

  

 

 


دیدگاه ها

antispam