سرویس خبری کانون ارزیابی

نخستین ارزیابی برون سازمانی موسسه رویش کوثر در نیروگاه زواره

ارزیابی از کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی استان اصفهان در شهر زواره، نخستین ارزیابی برون سازمانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر پس از دریافت مجوز «ارزیابی شایستگی‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی» برگزار شد.

نخستین ارزیابی برون سازمانی موسسه رویش کوثر در نیروگاه زواره

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر؛ کانون توسعه و ارزیابی موسسه رویش کوثر، بر اساس مدل سنجش شایستگی طراحی شده در این کانون، نخستین ارزیابی برون سازمانی خود را در نیروگاه سیکل ترکیبی زواره برگزار کرد.

این فرآیند با دعوت مدیران ارشد نیروگاه زواره، با هدف شناسایی نقاط قوت و چالش‌های موجود در ارتباط با کارکنان خود، در نیمه نخست اسفند‌ماه سال جاری در همین نیروگاه به سرانجام رسید.

بنابراین بر این گزارش، ارزیابی از نیروگاه سیکل ترکیبی استان اصفهان در شهر زواره، نخستین ارزیابی برون سازمانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر بوده که پس از دریافت مجوز «ارزیابی شایستگی‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی» برگزار شده است.

نتایج حاصل از این ارزیابی به مدیران نیروگاه زواره امکان می‌دهد تا برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای متناسب با نیازهای فردی و سازمانی خود را طراحی کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و درخواست کانون ارزیابی شایستگی‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به وبگاه موسسه رویش کوثر به نشانی: www. rouyeshkowsar.ir مراجعه نموده و یا با شماره 02186053457 تماس حاصل نمایند.


دیدگاه ها

antispam