آموزش و توسعه سازمانی

طراحی و استقرار نظام جامع آموزش سازمان

«پروژه طراحی و استقرار نظام جامع آموزش سازمان اقتصادی کوثر مبتنی بر استاندارد ISO۱۰۰۱۵» آغاز شد.

طراحی و استقرار نظام جامع آموزش سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر و به نقل از روابط عمومی مؤسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر، «پروژه طراحی و استقرار نظام جامع آموزش سازمان اقتصادی کوثر مبتنی بر استاندارد ISO۱۰۰۱۵» آغاز شد.

علیرضا یوزباشی مدیرعامل مؤسسه رویش کوثر در این‌باره گفت: آموزش سازمانی یک فرایند مداوم و همیشگی است که امروزه به دلیل پیشرفت‌های فناوری، پیچیدگی‌های سازمانی و روابط انسانی درهم‌تنیده، به ضرورتی حیاتی برای سازمان‌ها بدل شده است.

وی در ادامه بیان داشت که بررسی نتایج حاصل از کانون ارزیابی نشان‌دهنده آن بود که آموزش و توسعه کارکنان باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و با تاکیدات مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر برای بهبود وضعیت آموزش سازمان، پروژه طراحی و استقرار نظام جامع آموزش سازمان در اولویت کار قرار گرفت. نظام جامع آموزش سازمان مبتنی‌بر چهار مرحله ۱) نیازسنجی آموزشی، ۲) طراحی دوره‌های آموزشی، ۳) تدوین نظام‌نامه اجرایی و ۴) تدوین نظام‌نامه ارزشیابی نگاشته خواهد شد و قرار است این پروژه در فصل تابستان به پایان برسد همچنین به‌منظور طراحی و اجرای اثربخش این نظام، مؤسسه رویش کوثر اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با استاندارد ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹» برای رابطان آموزشی سازمان و شرکت‌های تابعه نموده است.

همچنین یوزباشی افزود: مؤسسه رویش کوثر آمادگی لازم برای طراحی و استقرار نظام جامع آموزش برای سایر شرکت‌های تابعه را دارد.


دیدگاه ها

antispam