دکتر شیرزاده به مدیرعاملی موسسه رویش منصوب شد

امروز ۱۴ آبان طی مراسمی در ستاد سازمان ضمن تقدیر از علیرضا یوزباشی و انتصاب وی به سمت مشاور عالی و دستیار ویژه مدیرعامل سازمان شیرزاده با حکم دکتر ناصر فخاری به سمت مدیرعاملی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر برگزیده شد

دکتر شیرزاده به مدیرعاملی موسسه رویش منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ در این آیین دکتر ناصر فخاری با خداقوت و تشکر از علیرضا یوزباشی با برشماری خدمات دوره مدیریت وی در موسسه رویش تصریح کرد: هر شرکت می‌باید کارنامه نوآورانه داشته باشد و دستکم دو اقدام نوآورانه در فهرست عملکرد خود ثبت کند.

 

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر رویش را مشاور امین شرکت‌ها و سازمان برشمرد و تاکید کرد: تلاش برای رفع گلوگاه‌های تولید و ارتقاء توانمندی‌های کارگران در شرکت‌ها مطالبه شاخص سازمان از رویش در دوره جدید مدیریتی است.

 

دکتر علیرضا یوزباشی نیز در این آیین با اشاره به رسالت‌ها و انتظاراتی که در مورد موسسه رویش مطرح بوده، عنوان کرد: سرآغاز فعالیت‌های رویش بسط امور نوآورانه و فناورانه در سازمان اقتصادی کوثر بوده است. وی در ادامه افزود: همچنین در زمینه توسعه سرمایه انسانی سازمان کانون ارزیابی را با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر لطیفی راه اندازی کردیم، تجربه‌ای که در مسیر خود با سنجش اقسام صلاحیت‌های ۱۵۰۰ نفر از کارکنان برتر و الگو شناخته شد.

 

مشاور عالی و دستیار ویژه مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر در بخش دیگری از تبیین عملکرد رویش بیان داشت: برگزاری ۵۸۰۰۰ ساعت آموزش برای مدیران و کارکنان و انجام پژوهش‌های راهبردی دستاورد دیگری بود که شرکت‌ها آثار آن را مشاهده می‌کنند.

 

وی همچنین با تشکر از دکتر فخاری و اذعان به کاربست تمام تلاش خود و همکارانش در ارتقاء سطح رویش مطرح کرد: از این دوسال یادگار‌هایی از جنس ساختارمندی و فرایندمحوری به جای مانده است که تداوم آن‌ها را به همکارانم می‌سپارم.

 

در ادامه شیرزاده مدیرعامل جدید رویش تاکید کرد: ان شا الله مسیر خدمت به منوال گذشته ادامه خواهد یافت و کوشش میشود با شناسایی نیاز‌های جدید شرکت‌های سازمان، توسعه نقش مستشاری نسبت به سازمان و شرکت ها، گسترش کمی و کیفی آموزش‌ها و ارزیابی آثار ادوار آموزشی به ساخت نمای جدیدی از رویش اقدام کنیم.

 

وی در نهایت گفت: باید تلاش کنیم ثمرات برنامه ریزی‌های نوآورانه و فناورانه در افزایش سودآوری و بهره وری در شرکت‌های تابعه بروز و ظهور یابد.

 

این مراسم با اهداء احکام انتصاب به آقایان شیرزاده و یوزباشی به پایان رسید.


دیدگاه ها

antispam