حضور مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در موسسه رویش کوثر

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و هیات همراه، با حضور در موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر از فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه مطلع شدند.

حضور مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در موسسه رویش کوثر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، عصر روز دوشنبه مورخ 2 بهمن‌ماه جاری، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و هیات همراه، با حضور در موسسه رویش کوثر از فعالیت‌های این موسسه مطلع شدند.

دکتر داود مداح رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، دکتر امین جانقربانی مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و دکتر حامد جهانشاهی مسئول تجاری سازی و انتقال فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در ادامه این بازدید طی جلسه‌ای با دکتر حسین شیرزاده، مدیرعامل موسسه رویش کوثر ضمن تقدیر از دستاوردها و فعالیت‌های علمی موسسه، به بحث و تبادل نظر در راستای همکاری‌های علمی و توسعه فناوری دو مجموعه پرداختند.

دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل موسسه رویش کوثر با استقبال از همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی و همچنین استقبال از همکاری با پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، آینده این نوع همکاری‌ها را منجر به توسعه تولیدات دانش‌بنیان، در راستای تجدی‌سازی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه دانست.

در ادامه این نشست، مسولان پارک علم و فناوری استان سمنان به فراهم‌سازی مقدمات همکاری‌های بیشتر دو مجموعه اشاره کرده و برخی موارد در راستای همکاری فی‌مابین موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر و پارک علم و فناوری استان سمنان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.


دیدگاه ها

antispam