حضور مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر در نمایشگاه آبادیران

مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر با دو رویکرد مسئله محور و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه آبادیران حضور پیدا کرد.

حضور مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر در نمایشگاه آبادیران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر؛ این مؤسسه با دو رویکرد مسئله محور و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه آبادیران که خرداد‌ ماه سال جاری و در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار گردید، حضور پیدا کرد.

در روز اول، آقای دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره سازمان اقتصادی کوثر از غرفه مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر و دیگر غرفه‌های این نمایشگاه بازدید بعمل آورد.

در روز دوم، برخی از نیاز‌ها و مسائل سازمان اقتصادی کوثر در حوز‌ه‌های کشاورزی و صنعت در سالن اصلی نمایشگاه مطرح گردید تا بتوان با شناسایی و همکاری با دیگر فعالان در حوزه دانش‌بنیان و فن‌آور در جهت رفع مسائل سازمان، اقدام نمود.

دکتر علیرضا یوزباشی مدیرعامل مؤسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، با اشاره به نمایشگاه مسئله محور اسفندماه سال گذشته گفت: در نمایشگاه قبل، مدیران این سازمان و شرکت‌های تابعه به دنبال احصاء و شناسایی نیاز‌ها و نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های اقتصادی خود بودند که برخی از آن نیاز‌ها با همکاری و تعامل تیم‌های فن‌آور و دانش‌بنیان پاسخ داده شد. وی افزود در نمایشگاه جاری که با عنوان «آبادیران» برگزار شده در تلاش هستیم تا پاسخ دیگر نیاز‌های باقی مانده از نمایشگاه قبل را با همکاری بخش‌های دانش‌بنیان که در حوزه صنعت و کشاورزی فعال هستند، دریافت و مرتفع کنیم.

یوزباشی در ادامه گفت: این سازمان از طرح‌ها و پروژه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان که محصولات آن‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و تولیدات سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه باشد حمایت خواهد کرد.


دیدگاه ها

antispam