حضور عضو هیات مدیره و مدیر سرمایه‌گذاری و شتابدهی موسسه رویش کوثر در فارم چمستان

مهندس محمدرضا فربهی عضو هیات مدیره و معاون نوآوری و سرمایه‌گذاری و دکتر امیرحسن صدرالدینی مدیر سرمایه‌گذاری و شتابدهی موسسه رویش کوثر از فارم مرغداری شرکت اجداد زربال بازدید کردند.

حضور عضو هیات مدیره و مدیر سرمایه‌گذاری و شتابدهی موسسه رویش کوثر در فارم چمستان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، صبح روز دوشنبه مورخ 2 مهرماه جاری، مهندس محمدرضا فربهی عضو هیات مدیره و معاون نوآوری و سرمایه‌گذاری و دکتر امیرحسن صدرالدینی مدیر سرمایه‌گذاری و شتابدهی موسسه رویش کوثر با حضور در فارم کراتکتی شهرستان چمستان از روند پروژه‌های هوشمندسازی فارم نمونه مرغداری زربال بازدید کردند.

در این دیدار که دکتر فرهادی مدیر فارم چمستان نیز حضور داشت، ضمن قدردانی معاون موسسه از زحمات ایشان در طی دوره راه‌اندازی و هوشمندسازی فارم، روند انجام پروژه‌های مذکور و میزان پیشرفت هر کدام از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار جلسه بحث و تبادل نظر همراه با حضور فناوران در فارم چمستان شکل گرفت که در نتیجه این نشست چند ساعته تصمیم بر تداوم امور و همچنین نهایی سازی پروژه‌ها گرفته شد.

پروژه هوشمندسازی فارم مرغداری شرکت مرغ اجداد زربال توسط موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر از زمستان سال گذشته آغاز و روند روبه رشد آن در حال نتیجه‌گیری و پیشرفت آن نیز چشمگیر بوده است.


دیدگاه ها

antispam