جلسات ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت رویش کوثر برگزار شد

جلسات ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور هیات ارزیابی از دبیرخانه مرکز جایزه ملی تعالی، با هدف توسعه فرهنگ تعالی سازمانی و افزایش بهره‌وری در دو روز کاری متوالی و به صورت برگزاری جلسات متعدد در قالب کارگروه‌های مختلف انجام شد.

جلسات ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت رویش کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، جلسات ارزیابی هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور هیات ارزیابی از دبیرخانه مرکز جایزه ملی تعالی با هدف توسعه فرهنگ تعالی سازمانی و افزایش بهره وری انجام شد.

با توجه به حضور موسسه رویش کوثر در فرآیند هفتمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی و پیشرفت، هیات سه نفره متشکل از ارزیاب ارشد، ارزیاب دوم و پایشگر، طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه سال جاری در موسسه رویش کوثر حضور بهم رسانده و طی برگزاری جلسات متعدد با مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد به بحث و تبادل نظر پرداختند و طی این جلسات استراتژی‌ها، فرآیندها و رویکردهای اجرایی صورت گرفته در حوزه ی تعالی سازمانی مورد ارزیابی،بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه افتتاحیه هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، جناب آقای دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل محترم موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر ضمن خوش آمد گویی، به ارائه توضیحاتی در راستای معرفی موسسه، اهداف و برنامه‌های پیش‌رو و همچنین روند کاری آن پرداختند.

دکتر شیرزاده در ادامه از کلیه کسانی که در زمینه اجرای مدل تعالی سازمانی تلاش می نمایند تشکر و قدردانی نموده و افزودند: انشاالله گسترش تعالی و رسیدن به اهداف مدنظر در موسسه رویش کوثر با جدیت دنبال خواهد شد.

در ادامه جلسه افتتاحیه، آقای دکتر بهرامی ارزیاب ارشد این دوره، ضمن ابراز خرسندی از حضور در موسسه رویش کوثر، از طریق پاورپوینت در خصوص جایزه ملی تعالی و پیشرفت، ساختار دبیرخانه جایزه، اهداف، وجوه تمایز جایزه تعالی سازمانی با سایر جوایز مشابه، مدل تعالی، رده بندی جوایز، دامنه امتیازات سطوح تعالی، اهداف بازدید از محل و روش‌های تحقق اهداف مورد نظر توضیحات اجمالی جهت آگاهی بیشتر حاضران بیان نمودند.

پس از اتمام جلسه افتتاحیه، طی دو روز کاری جلساتی با حضور تیم ارزیابی برگزار شد که طی آن مستندات مربوط به اظهارنامه‌ی هر کدام از بخش‌های مالی و منابع انسانی، حوزه‌های کسب و کار و معاونت توسعه و مشاور مدیریت از سوی ارزیابان محترم مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه اختتامیه نیز اعضای تیم ارزیاب ضمن تشکر از میزبانی شایسته مدیریت و پرسنل موسسه رویش کوثر، نکاتی در مورد نتایج ارزیابی ارائه نمودند.

لازم به ذکر است موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، برای دومین دوره در جشنواره جایزه ملی تعالی و پیشرفت حضور یافته و در سال گذشته (ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت) موفق به کسب رتبه تک ستاره شده است.


دیدگاه ها

antispam