بازدید مدیرعامل موسسه رویش کوثر از کارخانه تولید خوراک دام

دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه رویش کوثر از کارخانه تولید خوراک دام از محتویات شکمبه با نام تجاری (سیکلوفید) در قم بازدید نمود.

بازدید مدیرعامل موسسه رویش کوثر از کارخانه تولید خوراک دام

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، صبح روز دوشنبه مورخ 20 آذرماه جاری دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این موسسه از کارخانه تولید خوراک دام با استفاده از تسهیل محتویات دورن شکمبه با نام تجاری (سیکلوفید) در شهر مقدس قم بازدید کرد.

دکتر حسین شیرزاده در این بازدید از روند تولید سیکلوفید بازدید و با فناوران مربوطه به گفتگو پرداخت.

در ادامه دکتر صادقی یکی از فناوران این پروژه، روند کامل تولید خوراک برای دام از طریق استحصال محتویات درون شکمبه را برای حاضرین تشریح کرد و کم و کیف این محصول دانش‌بنیان را با ایشان بررسی نمود.

در پایان این بازدید، دکتر حسین شیرزاده به همراه مدیرعامل شرکت تولید خوراک دام، در نشستی به بحث و تبادل نظر در خصوص امورات انجام شده در راستای تولید این محصول پرداختند.

لازم به یادآوری است پروژه تهیه خوراک دام از شکمبه محصولی است که با سرمایه‌گذاری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و با همکاری شتاب‌دهنده فیدتک درحال تولید است و به زودی تولید انبوه آن برای عرضه به بازار مصرف و استفاده دامداری‌های سراسر کشور نهایی خواهد شد.

 


دیدگاه ها

antispam