افتتاحیه آبادیران با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادایران با حضور موسسه رویش کوثر و نهادهای علمی دیگر در مصلی تهران برگزار شد.

افتتاحیه آبادیران با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادایران با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و دیگر دستگاه‌‌‌های علمی کشور صبح امروز سه‌شنبه مورخ 22 خردادماه جاری در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در این مراسم گفت: تنها مسیر آبادانی کشور استفاده از دست برتر و فرصت ویژه‌ای است که در بخش فناوری داریم و اگر قرار باشد جهشی رخ دهد آن هم در همین زمان خواهد بود.

دهقانی افزود: آبادیران میخواهد مردم از فناوری‌های ۳۰ ساله جوانان کشور بهره‌ مند شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: همواره دو هویت از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح بود که حالا هویت سوم با عنوان مجموعه‌های نوآور مردم نهاد مطرح شده که معاونت علمی از آن نیز حمایت خواهد کرد.

در پایان این مراسم دکتر دهقانی فیروزآبادی با حضور در غرفه موسسه رویش کوثر از تازه‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای این موسسه بازدید نمود. 

موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در این دوره از نمایشگاه آبادیران با تمرکز بر نوآوری‌های محرومیت‌زدا به ارائه نیازهای فناورانه خود در حوزه دام و طیور و نیز ارائه دستاوردهای طرح‌های توسعه فناوری خواهد پرداخت.

شعار رویش کوثردر این دوره از نمایشگاه ملی آبادیران (رویش؛ پیشران نوآوری سازمان اقتصادی کوثر) است و در حوزه‌های نوآوری، مدیریت و آموزش به صورت جدی حضور دارد.

غرفه این موسسه در دومین نمایشگاه ملی آبادیران واقع در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، روبروی ستون 71، شماره c49 است.

این نمایشگاه از امروز سه‌شنبه مورخ 22 خردادماه جاری تا روز جمعه مورخ 25 خردادماه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر میزبان علاقمندان حوزه فناوری و نوآوری خواهد بود.


دیدگاه ها

antispam