سرویس خبری کانون ارزیابی

آموزش، پژوهش و ارزیابی موسسه رویش کوثر در سالی که گذشت

موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر، مسئولیت اجرای پروژه‌های آموزشی متنوعی را در سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه برعهده دارد.

آموزش، پژوهش و ارزیابی موسسه رویش کوثر در سالی که گذشت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، این مؤسسه مسئولیت اجرای پروژه‌های "طراحی نظام جامع آموزش"، "استقرار استانداردهای آموزشی"، "برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی به‌صورت آنلاین و حضوری" و "تولید محتوای تخصصی" در سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه را برعهده دارد. علاوه بر آن خدمات مشاوره مدیریت و موضوعات مربوط به توسعه و پژوهش سازمانی، از دیگر مأموریت‌های اصلی و تخصصی مؤسسه رویش کوثر است که شامل تدوین سند راهبردی، طراحی ساختار سازمانی، مدیریت فرایندهای کسب‌وکار، کارسنجی و ... می‌شود.

معاونت توسعه و مشاوره مدیریت موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، در بخش آموزش و توانمندسازی، طی یکسال گذشته با بیش از 30 شرکت تعامل و همکاری علمی داشته که در بخش آموزش و توانمندسازی با طراحی و اجرای بیش از 40 دوره آموزشی، بسترهای مورد نیاز برای بیش از 3 هزار نفر از کارکنان مجموعه‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر را فراهم نموده است و قریب به 35 هزار نفر- ساعت، دوره‌ آموزشی توسط این موسسه برگزار شده است.

در بخش کانون ارزیابی معاونت توسعه و مشاوره مدیریت موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر، طی یکسال گذشته 55 کانون ارزیابی برای 533 ارزیابی‌شونده برگزار کرده و بیش از 500 گزارش فردی و مدیریتی به واحدهای متقاضی تحویل داده شده است.

واحد پژوهش معاونت توسعه و مشاوره مدیریت موسسه رویش کوثر، بیش از 120 پروژه علمی شامل 1 مجله تحلیلی، 8 گزارش عملکردی،‌ 10 گزارش علمی،‌ 7 نظام جامع آموزش، 23 ساختار سازمانی،‌ 7 دستورالعمل حقوق‌ و دستمزد، 69 گزارش عارضه‌یابی سازمانی و ... را نهایی کرده و در اختیار مخاطبان خود و شرکت‌های متقاضی قرار داده است.

لازم به یادآوری است موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر تلاش خود را در راستای همکاری با تمامی موسسات علمی و آموزشی کشور، اعم از بخش‌های خصوصی و دولتی برای پیشبرد اهداف سازمانی این موسسات در راستای ارتقاء سطح کیفی و دانشی کارکنان و مدیران ارشد خواهد نمود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه رسمی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر به نشانی: rouyeshkowsar.ir مراجعه کرده و یا با شماره 02186053457 (داخلی 19-110) تماس حاصل نمایند.

جهت دریافت کتابچه گزارش سالانه سرمایه انسانی موسسه رویش کوثر اینجا کلیلک کرده و یا فایل زیر را دریافت نمایید.

گزارش سالانه سرمایه‌های انسانی 


دیدگاه ها

antispam