گرامیداشت هفته دفاع مقدس در موسسه رویش کوثر

گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدای سردیس شهدای والامقام به همکاران، در موسسه رویش کوثر برگزار شد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در موسسه رویش کوثر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس در موسسه رویش کوثر برگزار شد.

در این هفته که به نام هفته دفاع مقدس و با شعار «من انقلابی‌ام» از 31 شهریور ماه تا 6 مهرماه ادامه دارد، موسسه رویش کوثر با اهدای سردیس شهدای والامقام و فرماندهان ایران اسلامی در ایام جنگ تحمیلی به همکاران این موسسه در گرامیداشت این هفته سهیم بود و یاد و خاطر آن رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای عزیز اسلام را گرامیداشت.

همچنین دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر با اهدای تسبیح‌های نفیس، از همکاران موسسه خواست تا به خواندن بخشی از وصیت‌نامه یا زندگینامه شهیدان بپردازند.

در تاریخ ۳۱ شهريور ۱۳۵۹ رژيم بعثی عراق با برنامه‌ریزی قبلی و به منظور برانداختن نظام تازه تاسیس شدۀ جمهوری اسلامی ایران، جنگ وسیعی را عليه ايران شروع نمود. رييس جمهور عراق که در آن زمان صدام حسین بود، با حاضر شدن در مقابل دوربين‌های تلويزيونیِ عراق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزاير را پاره کرد، و شروع تجاوز رژيم بعثی عراق به خاک جمهوری اسلامی ايران را اعلان نمود.

در طی دوران جنگ بین ایران- عراق، امام خمینی بعنوان رهبر و «فرمانده کلِ قوای جمهوری اسلامی ایران» و سِمَت «فرماندهی عالی جنگ» (از سوی ایران)، تشخیص و هدایت راهبردی آنرا بر عهده‌ دارد و طی آن مدت با استفاده از روش‌ها و تدابیر خاصِ خود، ۸ سال جنگ را رهبری نمود.


دیدگاه ها

antispam