هوشمندسازی شریف آباد توسط رویش کوثر

دکتر حسین‌ شیرزاده مدیرعامل موسسه رویش کوثر با حضور در شرکت کشت و صنعت شریف آباد با دکتر سیدمحمود حاج‌اکبری دیدار و گفتگو کرد.

هوشمندسازی شریف آباد توسط رویش کوثر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۰ خردادماه جاری، دکتر حسین‌ شیرزاده مدیرعامل موسسه رویش کوثر با حضور در شرکت کشت و صنعت شریف آباد با دکتر سیدمحمود حاج‌اکبری دیدار و گفتگو کرد.

محتوای این دیدار پروژه‌های همکاری فی‌مابین رویش کوثر و شریف آباد بود که با عنوان آبیاری هوشمند در مزرعه و مبدا در بخش دامداری شریف آباد خواهد بود.

در این جلسه دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر درخصوص پروژه‌های آبیاری هوشمند و مبدا برای مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد توضیحاتی ارائه نمود.

شیرزاده گفت: ما به عنوان سرمایه‌گذار در فناوری‌های مختلف در حال کار هستیم، اما در پروژه‌هایی که برای شرکت شریف آباد درحال پیگیری است، رویش کوثر به عنوان یک نهاد نظارتی و البته مشاوری برای پیشرفت پروژه حضور دارد.

مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در ادامه گفت: ما در رویداد سال قبل چالش شرکت شریف آباد را دریافت و تا امروز زحمات زیادی برای این فناوری دانش‌بنیان کاملا ایرانی کشیده شده است، که انشالله تا سه‌هفته آینده نصب، راه‌اندازی و اتوماسیون اولیه آن نهایی خواهد شد.

دکتر حاج‌اکبری در ادامه این نشست گفت: باید قرارداد حقوقی پروژه‌های مذکور فی‌مابین موسسه رویش کوثر و شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد ثبت گردد.

حاج‌اکبری ادامه داد: اینکار باعث می‌شود تا میزان پیشرفت کار و زمان تحویل آن مشخص گردد و حتی نوع نیاز پروژه برای شریف آباد هم مشخص می‌گردد.

وی افزود: باید ارزش افزوده این پروژه‌ها مشخص گردد تا منابع مالی شرکت که به عنوان امانت فعلا در اختیار بنده است، ضایع نگردد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد در ادامه گفت: نوع قرارداد و محتوای آن بسیار مهم است و باید دید که این نرم‌افزار در ادامه راه چه خواهد کرد و نوع داده‌ها و ذخیره دیتاها باید معلوم باشد. همچنین باید شرح خدمات و نوع تعهدات نیز در قرارداد مذکور اعلام گردد تا هیچ جای شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

محمدرضا فربهی عضو هیات مدیره موسسه رویش کوثر در این جلسه گفت: تا سه‌ هفته آینده اتوماسیون اصلی پروژه آبیاری هوشمند کاملا تحویل خواهد شد و ما قراردادی با شریف آباد منعقد می‌کنیم که آموزش نرم‌افزار و اتوماسیون برای کارکنان آغاز گردد.

در ادامه این جلسه فناوران پروژه‌های آبیاری هوشمند و مبدا به ارائه خدمات و نوع کاربرد پروژه‌های خود پرداختند.


دیدگاه ها

antispam