نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور بررسی شد

پنل تخصصی «ارائه نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور» به همت موسسه رویش کوثر در سالن روایت پیشرفت دومین نمایشگاه ملی آبادیران برگزار شد.

نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور بررسی شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، پنل تخصصی «ارائه نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور» به همت موسسه رویش کوثر عصر امروز چهارشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه جاری، در دومین نمایشگاه ملی آبادیران واقع در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره)، سالن روایت پیشرفت برگزار شد.

در این نشست تخصصی که با حضور و سخنرانی آقایان دکتر مجید زمانی، مدیر سرمایه‌گذاری هلدینگ کشاورزی کوثر و مهندس ابوالفضل اردستانی، معاون تولید شرکت کشت و صنعت اشراق برگزار شد، مهمترین نیازهای سازمان اقتصادی کوثر در حوزه دامداری و پرورش طیور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهندس ابوالفضل اردستانی با توجه به مشکلات کشور در حوزه آب گفت: اشراق به دنبال راهکارهای است تا در زمینه کاهش شوری آب با هزینه بهینه گام بردارد تا در همین روند به امکان فنی نصب و استفاده از این آب در مزارع کشاورزی، خاصه باغات پسته دست پیدا کند.

دکتر زمانی به عنوان سخنران بعدی در این نشست عنوان کرد: برای نگهداری ذرت و دیگر غلات در سیلوها شرایط خاصی وجود دارد. از جمله این شرایط باید به نوع دما و میزان رطوبت در محل‌های جغرافیایی مختلف اشاره کرد.

وی افزود: از آنجایی که هنوز به پایش محیطی مناسبی در بحث سیلوها در نقاط مختلف جوی کشور دست نیافته‌ایم این چالش را مطرح کرده تا بتوانیم اندازه‌گیری مقدار غلات داخل سیلوها را سطح سنجی لیزری کرده و سنسورهای اندازه‌گیری دما رطوبت و حتی نوع محیط را به دست آوریم تا آن را بهتر کنترل نماییم.

غرفه موسسه رویش کوثر در دومین نمایشگاه ملی آبادیران واقع در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان اصلی، روبروی ستون 71، شماره c49 خواهد بود.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه مورخ 22 خردادماه جاری تا روز جمعه مورخ 25 خردادماه از ساعت 9 صبح تا 17 عصر میزبان علاقمندان حوزه فناوری و نوآوری می‌باشد.


دیدگاه ها

antispam