سلسله دیدارهای مدیرعامل رویش کوثر با مدیران عامل موسسات وابسته

سلسه دیدارهای مدیرعامل موسسه رویش کوثر با مدیران عامل موسسات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر مرداد و شهریور جاری صورت گرفت.

سلسله دیدارهای مدیرعامل رویش کوثر با مدیران عامل موسسات وابسته

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، دکتر حسین‌ شیرزاده مدیرعامل موسسه رویش کوثر، با حضور به صورت دوره‌ای در شرکت‌ها و موسسات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر سلسه جلساتی با مدیران عامل این موسسات برگزار نمود.

در ابتدا دکتر حسین شیرزاده با حضور در شرکت مرغ اجداد زربال، دیداری با دکتر علی عفتی مدیرعامل شرکت زربال صورت داد تا در راستای همکاری فی‌مابین و همچنین پیگیری پروژه‌های هوشمندسازی فارم چمستان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

در دومین دیدار مدیرعامل موسسه رویش کوثر با مهندس ابراهیم غلامی خود مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر دیدار داشت تا این مجموعه نیز در راستای پروژه‌های مربوط به هوشمندسازی و همکاری با موسسه رویش کوثر به تبیین اقدامات و همچنین تبادل نظر بپردازند.

دیدار سوم دکتر شیرزاده با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد بود که در راستای پروژه‌های آبیاری هوشمند مزارع این مجموعه و مزرعه بادام نمونه شریف آباد، اقدامات زیادی توسط فناوران موسسه رویش کوثر صورت گرفته بود.

در این جلسه فناور مربوط به پروژه آبیاری هوشمند و هوشمندسازی مزرعه نیز توضیحات کاملی در این خصوص همراه با ارائه پنل کاربری پروژه برای جناب دکتر محمود حاج اکبری ارائه نمود.

دیدار بعدی مدیرعامل موسسه رویش کوثر با مدیرعامل شرکت شهاب مهندس حسین نعیم‌آبادی بود که این دیدار هم برای پیگیری دستاوردهای جدید و راه‌های مناسب برای همکاری موسسات مذکور صور ت گرفت.

در ادامه این دیدارها اینبار دکتر شیرزاده به شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت کوثر صبا رفت و با مهندس قندهاری به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سلسه دیدارهای دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل موسسه توسعه کسب‌وکار رویش کوثر با مدیران عامل موسسات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، طی مرداد و شهریورماه سال جاری به صورت هر دو هفته یکبار برگزار شد.


دیدگاه ها

antispam