بازدید مدیرعامل رویش کوثر از نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور تهران

بازدید دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر از غرفه موسسات وابسته سازمان اقتصادی کوثر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته.

بازدید مدیرعامل رویش کوثر از نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور تهران

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، صبح روز دوشنبه مورخ 2 مردادماه جاری، دکتر حسین‌ شیرزاده مدیرعامل موسسه رویش کوثر با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته تهران از غرفه موسسات وابسته به سازمان اقتصادی کوثر در این نمایشگاه بازدید کرد.

در این نمایشگاه که شرکت‌هایی همچون: شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، شرکت مرغ اجداد زربال، شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، شرکت شیمی دارو کوثر، شرکت مرغک، شرکت مجتمع کشت و صنعت اشراق و ... از موسسات و شرکت‌های وابسته به سازمان اقتصادی کوثر حضور داشتند، دکتر شیرزاده و هیات همراه با حضور در غرفه‌های این شرکت‌ها به دیدار و گفتگو و همچنین تبادل نظر با مدیران عامل پرداخت.

همچنین مدیرعامل موسسه رویش کوثر از روند بازدید عموم در این نمایشگاه مطلع و در ادامه نیز ایشان از دیگر بخش‌های مرتبط با صنعت کشاورزی حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران از ۳۰ تیر الی ۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بینلمللی ‌المللی تهران برگزار شد.


دیدگاه ها

antispam