آیین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران برگزار شد

دومین نمایشگاه ملی آبادیران با حضور موسسه رویش کوثر، عصر روز جمعه مورخ 25 خردادماه سال جاری به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه توسعه کسب‌و‌کار رویش کوثر، دومین نمایشگاه ملی آبادیران با حضور پررنگ موسسه رویش کوثر از صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد و عصر روز جمعه مورخ 25 خرداد به کار خود پایان داد.

سردار سیدضیاالدین حزنی در اختتامیه دومین دوره نمایشگاه آبادیران گفت: بنده از برگزارکنندگان این نمایشگاه خوب تشکر می‌کنم و خوب است که با برگزاری این نمایشگاه‌ها به دوستان اعلام کنیم در برخی از نقاط کشور دارای عقب‌ماندگی هستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که ۷ درصد ثروت خدادادی دنیا در ایران است اما ایران هنوز موفق نشده ۵ درصد ثروت خود را کشف کند در حالی که ایران یک درصد جمعیت دنیا را دارد.

 حزنی تاکید کرد: ما با آدم‌های کوچک نمی‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم اما با همین ثروت می‌توانیم به سطح مطلوب برسیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در سپاه پاسداران موظف هستیم علاوه بر ماموریت اصلی که تامین امنیت پایدار و دفاع از انقلاب اسلامی است بحث محرومیت زدایی و مردمداری و مردم دوستی را در سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی هوافضای و نیروی قدس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های سپاه موظفند کار محرومیت زدایی را انجام دهند.

سردار حزنی در پایان گفت: کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست. ما امیدواریم نمایشگاه آبادایران سال به سال مسئولان ما را بیدارتر کند و عقب افتادگی‌های کشور را جبران کند.

لازم به یادآوری است اختتامیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران با معرفی برترین غرفه‌ها و بهترین راویان پیشرفت و فناوری به کار خود پایان داد.


دیدگاه ها

antispam